Mogelijkheden van urenregistratie met Secusoft

Eenvoudig en efficiënt, dat is tijdregistratie van Secusoft

Eenvoudig en efficiënt, dat is tijdregistratie van Secusoft - Secusoft, dé software voor beveiligers

Wil jij dat jouw medewerkers zich efficiënt kunnen aanmelden voor hun dienst? Wil jij daarnaast een sluitende urenregistratie hebben, of gewerkte uren overnemen in het rooster? Dan is Secusoft dé software voor jou. We vertellen je graag waarom.

Tijdregistratie Aanmelden en Afmelden met gps
Het is voor de medewerkers mogelijk om “Aanvang dienst” en “Einde dienst” te registreren via de Secusoft app of de mobiele browser. Elke medewerker heeft eigen login op jouw Secusoftportaal, waarbij jij als eigenaar van het bedrijf bepaalt welke rechten elke medewerker heeft.

Naast het tijdstip van aan- en afmelden wordt ook de gps-locatie opgeslagen. Dit voorkomt discussies met de opdrachtgevers en met de medewerkers, en schept hiermee duidelijkheid en transparantie voor iedereen.

  • Deze manier van aanmelden en afmelden werkt eenvoudig op elke mobiele telefoon met toegang tot het internet, zowel met als zonder de Secusoft app.
  • Gps-locatie wordt meegezonden, maar nooit op de achtergrond gecheckt, bekijk ook onze gps-policy.

Urenregistratie via een digitaal getekend urenbriefje (zonder gps)
Met Secusoft laat je jouw gewerkte dienst gemakkelijk digitaal aftekenen door de opdrachtgever op je smartphone. Log in op het Secusoft account via mobiele browser of de Secusoft app, en laat de leidinggevende op locatie digitaal je aanvang- en eindtijd accorderen middels het zetten van een handtekening. De digitale accordering wordt bewaard in het Secusoft planningssysteem bij de betreffende dienst, zodat de planner dit ook inzichtelijk heeft.

Tijdregistratie en urenregistratie met QR-codes en NFC-tags (met gps)
Met module QR/NFC kun je in Secusoft met een paar klikken een QR-code genereren met daarboven jouw logo. Deze QR-code kun je zelf uitprinten en eventueel plastificeren. Zodra de medewerker de QR-code scant met zijn/haar smartphone, worden (na het inloggen) direct de tijd en gps-locatie geregistreerd, en gekoppeld aan de medewerker en opdrachtgever.

Met Secusoft kun je tevens eenvoudig zelf NFC-tags installeren en gebruiken. Medewerkers op locatie scannen met hun smartphone de tag, waarna de smartphone gegevens zoals tijd, gps-locatie en transponder-ID naar jouw streng beveiligde Secusoft account verzendt. Hierdoor is het mogelijk om een exacte registratie van de gewerkte tijden en uren bij te houden en bijvoorbeeld de exacte aankomst en vertrektijden te registreren bij surveillance- en controlerondes.

Je kunt de tags laten verwerken in een mooi Aanvang en Einde diensttijd bordje, voorzien van jouw logo. Secusoft regelt het graag voor je, informeer maar eens vrijblijvend naar de mogelijkheden.

Hoe gebruik ik de digitale tijdregistratie van Secusoft?

Secusoft biedt een zeer goede bereikbaarheid van het support team, en heeft tevens tal van instructievideo's over het gebruik van onze modules beschikbaar.

Wil je zien hoe het werkt? Bekijk dan de video over tijdregistratie met Secusoft middels NFC.

Voor een uitgebreid overzicht van alles functies, bezoek Secusoft.nl. Secusoft bevat naast digitale urenregistratie nog tal van andere handige tools en hulpmiddelen om jouw werkzaamheden nóg efficiënter te laten verlopen. Wil jij onze software eerst uitproberen? Ook dat begrijpen we. Je mag daarom 14 dagen kosteloos en zonder verplichtingen gebruik maken van Secusoft, registreer hier een proefaccount.

Contact via Whatsapp